gruodžio 19, 2007

Sidabriniams klientams - pasenę pasiūlymai

Laiškas

2007 metai gruodžio 18 diena (vakar), grįšdamas iš darbo, kaip visada pasitikrinu pašto dėžutės turinį. Sėkmingai. Dėžutėje guli gan storokas vokas. Siuntėjas - Omnitel. "Pagaliau..." džiaugiuosi dovanėle, juolab paskutinėmis dienomis gyvenu jau kalėdinio maratono pabaigos nuotaikom. Čia tikriausiai atėjo mano sidabrinė OmniID kortelė, kurią per dvi savaites turėjau gauti nuo operatorės skambučio. Skambutis beje buvo prieš geras šešias ar tai septynias savaites, bet tai nesvarbu, svarbu, kad pagaliau gavau. Namie pasinagrinėsiu...

Džiaugsmo akimirkos

Atplėšiu voką, ten paketėlis su pačia kortele įvyniota į trumpa instrukciją, beje dizainas tikrai šaunus. Atvirutė/lankstinukas su sveikinimais ir padėka už iškentėtus penkis metus su Omnitel, net visos nuoskaudos pasimiršo po tokių šiltų žodžių. Na ir knygutė - nuolaidų katalogas. Ir buitinei technikai nuolaidos ir juvelyriniams dirbiniams ir dar kažkokiems pirkiniams. Smagu, ypač jei dar yra nenupirktų dovanų, nuolaidos, kad ir nedaug vis šiektiek paglosto... piniginę. Šiais džiaugsmingais postringavimais būtų galima ir baigti, bet... jei ne šis "bet" kogero šio įrašo čia nebūtų.

Bet...

Beveik visos akcijos, išskyrus vieną ar dvi, galioja iki ... atspėkit iki kada? Na žinoma, kad iki lapkričio 30 dienos. Čia juk omnitel. Labiausiai stebina, kad įmonė, kurios verslas ir kainodara paremta tik įvaizdžiu (bent aš nežinau nei vieno privalumo) taip nesirūpina savuoju darbiniu arkliuku - t.y. įvaizdžiu. Aš puikiai suprantu, kad kažkas neapskaičiavo, kažkas vėlavo ir tai gal būtų toleruotina, smulkiai jaunai įmonei. Bet mes kalbam apie Omnitel, kuri mano supratimu turi pakankamai patirties, juo labiau, kad dar šiemet buvo užlipę ant kito labai panašaus "grėblio". Negi nepasimoko iš savo klaidų? O gal toks buvo tikslas pateikti daug (pasenusių) pasiūlymų, nes su mažai knygutėj nebus ką parašyt?
Kentėkit dar penkis metus, tada gausite auksinę OmniID su dar daugiau "pasiūlymų"...

Komentarų nėra: