Elektroninio pašto dėžutėje radau laiškelį su tokiu klausimu: "Kiek aš gausiu klientų už 500 litų". Klausimo tiesumas iš pradžių pribloškė, bet paskui pradėjau galvot, gal tikrai yra būdas paskaičiuoti kiek gi tų klientų galima nupirkti. Bandant suvesti reklamos biudžetą su pardavimais pasirinkau Cost per Click (CPC) reklamos apmokėjimo modelį. Reklamos efektyvumas išreiškiamas paspaudimų ir pardavimų santykiu, todėl labai patogu reklamai išleistus pinigus susieti su paspaudimais.
Jei jau prakalbom apie reklamos efektyvumą, tai šioje vietoj skaičiavimas ir baigiasi, nes atsiranda kintamasis, kuris labiau priklauso nuo pardavėjo nei nuo reklaminių priemonių, šiuo konkrečiu atveju reklaminių skelbimų ar skydelių.
Reziumuojant galima sakyti, reklamos paskirtis reklamuoti - informuoti žmones, kuriems aktuali reklamuojama prekė, ir juos atvesti pas pardavėją. Ir jei pirkėjas įžengė į parduotuvę - reklama atliko savo darbą. Toliau metas darbuotis pardavėjui.
Kuo maloniau ir patogiau parduotuvė priims potencialų pirkėją, kuo patogiau ir aiškiau jam pateiks informaciją apie prekę, kuo lengviau tą prekę bus nusipirkt, tuo daugiau reklamos paspaudimų virs pardavimais. Mano nuomone reklamos ir parduotuvės ryšys turėtų atitikti kelis reikalavimus:
1. Paspaudus reklaminio skydelio nuorodą, turėtų būti atvertas būtent reklamuojamai prekei skirtas puslapis, o ne titulinis parduotuvės puslapis.
2. Vartotojo dėmesys neturėtų būti atitraukiamas nuo tos prekės, dėl kurios jis atėjo į pardavėjo svetainę.
3. Ir svarbiausia užsakymo ir pirkimo procesas turėtų būti kuo paprastesnis, kad pirkėjas keliais spustelėjimais galėtų nusipirkti, o ne pildydamas 101 punkto registracijos formas ir anketas galvoti: "ar prekė verta mano sugaišto laiko?" ar dar blogiau "o gal geriau paieškosiu kitos parduotuvės?"
spalio 04, 2006
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą