Prisipažinsiu - man visada patiko Carlsberg reklamos, nesu tikras, ar jos tiesiogiai skatina rinktis šį alų, bet įspūdį palieka, kaip geras meno kūrinys. Turiu galvoje reklamas "Carlsberg neskolina pinigų, bet jei skolintų tai būtų ko gero geriausias bankas pasaulyje...", "Carlsberg nenuomoja kambario, bet jei nuomotų ko gero tai būtų geriausia vieta gyventi...". Svarbiausia, kad šiose reklamose parodoma tai ko norėtų, bet kuris vyras, t.y. tikslinė grupė į kuria ir orientuota reklama. Manau pakankamai detaliai pristačiau, kas man patinka, o dabar prie reikalo.
Šį mano postą inspiravo nemokamo laikraščio "15 minučių" reklama ".. jei 15 minučių atidarytų degalinę, tai būtų pirmoji nemokama degalinė Lietuvoje". Jaučiate, kad bandyta kopijuoti? Ketinimas jaučiasi, bet... nėra to saldumo jausmo, kaip kredito su "kada norėsite" gražinimo terminu, žavios kambariokės ir futbolo stadionas priešais balkoną. Nėra dvasios šitoj reklamoj, trūksta polėkio ir kas blogiausia - ji nėra originali, ji tiesiog - pigi, neišbaigta, niekam tikusi kopija...
vasario 27, 2007
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą